svart & vit inspiration


design to be inspired.

desperate housewife och lite designflöde. imorn ska vi till port du soleil och dansa lite. men jag vet att jag kommer snegla på inredningen det första jag gör. freak som jag är. men lite skönt är det med extra ledigt, det kan man behöva!




gitt kjaer

lotta agaton interior styling

lotta agaton

the hamptons by sixx design

sixx designs

anita kaushal

http://www.anitakaushal.com/

pia ulin interiors

pia ulin

INSPIRATION till verk och material:


the bowl by lassen. 1215 pix från urbanliving


evighetskalender1340pix från "mywishlist" på urban.... JA!


Vela karmstol - antracit flätning/grålack


vela karmstol från svenssons 3376 pix....



ikeas korgstolar från kollektionen kryddstarkt mjukar upp det hårda industriella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0