moduler och andra system



det här med att ha utedynor är något helt främmande för mig. därför är dom nu helt pissvåta. jag glömmer bara helt och hållet. undra på hur länge mina ROXÖ från IKEA håller på balkongen....

mitt i detta regnskur och min mysigt snoriganäsa har jag hittat Montanam från Köpenhamn, Danmark. Det är Joakim Lassen, vars farfars far är designer legenden Fritz Hansen, främst är det hyllmodulerna i olika färger. som är riktigt härliga. jag har egentligen svårt för rött. men nu, varför inte?

http://montana.dk

scrolla ner:







obs! sen måste jag be om ursäkt till carolina romana, vars bilder jag lånade men skrev fel namn. ibland slinker det bara fel, så är det. men tusen gånger om ursäkt. carolina romare ska det stå istället för damien russel och suzanne stankus såklart.

carolina romare är en kalas duktig fotograf som jag som prenumererar på elle interiör stöter på då & då. här nedan är bland annat artikeln om klassikern Triplex



besök hemsidan: http://www.carolinaromare.com/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0