inspiration bolig

hej min blogg. du är min livboj

till liv och inspiration, ett hem är till för att trivas i. ett hem är en trygghet med karaktär och personlighet. du skapar en möjlighet till känsla och bekvämlighet. du styr din tillvaro, låt oss ta ett steg i rätt riktning och studera bolig magasinet. ett hem med känsla och stil är hemma hos designern Kim Samson:










vad jag gillar i inredningen hos Samson:
- dom kalla färgerna, ljus brun, grått, vitt och svart
- trasmattor i badrummet framhöver en kontrast till ljuset
- fårskinn maximum
- världskarta
- häng i tak och på väggar

summering:
- betong, metall och aluminum stärker en äldre känsla
- tegel och grovt kakel ger en orginell touch
- naturen inspirerar i hemmet

Kommentarer
Postat av: donnasandra

verkligen inspirerande tycker jag även om jag är mycket mer för färg egentligen

2011-03-05 @ 15:20:22
URL: http://www.donnasandra.se
Postat av: Josefin Dahlberg

tack vad roligt att höra! färg är lockande men en sjysst svart/vit grund så är du i hamn

2011-03-05 @ 20:22:17
URL: http://josefinshome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0