IKEA Bäckebol!


jag följer min röda tråd med inredning som start och mål. däremellan nånstans vill jag ha uppförsbackar och riktigt kul. nu - äntligen - har jag börjat på IKEA! å det är så bra. det fina är att alla jag har träffat hittills som arbetat där verkligen älskar sin arbetsplats, vilket är helt superb.

jag tror att det är så, om man verkligen brinner för något och har ett jättestort intresse kan man komma hur långt som helst.

kalas sommar på gröna avdelningen, med växter & tavlor. kom och hälsa på mig på IKEA Bäckebol :)




Kommentarer
Postat av: Alex

Så det är där du jobbar? Var där i förra veckan och kunde inte låta bli att märka att större delen av IKEAs sortiment verkar saknas där. Vad är det som händer? Håller det på att byggas om eller vad? Det kändes nämligen lite konstigt att vi inte hittade vare sig kökshanddukar eller den där tvättunnan i hårdplast som finns på alla andra IKEA...

2011-06-27 @ 13:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0