gör något galet



hej igen.

efter kräftskiva kommer bloggande.

just nu är jag på jakt efter udda inspiration för att hitta något som sticker ut mer hemma. bas svart och vitt. men så vill jag ha detaljer. att det händer något, jag är livrädd för att det ska bli beiget och tråkigt här hemma.

elle_interiör_indigo_027klar

rummet försträks av fönstrena. men jag gillar att allt håller en lägre nivå än vanligt.


elle_interior_kungsholmen_010klar

byt ut en stol - sätt tavlorna högra än väntat. gör något udda.


Stella Nicolaisen - Ostindia_concept_Stella_2011.jpg

kontraster är kul. köp en servis och missmatcha totalt.
'
Lotta Agaton - surbrunnsgatan_012klar.jpg

använd dig av en bas - hos mig svart och vitt - och välj detaljer du vill visa upp i starka färger. som buddhan på bilden från rädda barnens design kollektion.


Foto: Pia Ulin. Stella Nicolaisen. Lotta Agaton


Jag satsar nog på en servis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0