bambu welcome back


HEEEJ!

ibland kommer jag på mig själv med att jag verkligen suger på att uppdatera här på bloggen. men hey, jag har faktiskt ett liv också som jag måste hinna med emellan allt jobb.

jag har tänkt på det där ibland, hur mycket man egentligen hinner med när man jobbar mycket och tycker det är jätteroligt. och ja, det är mycket! det enda jag kan sakna ibland är väl att för nån timma sådär då och då bara ta det lugnt och inte göra något alls.

men det gör inte så mycket faktiskt.
nåväl. tack för mina rader. här kommer det ni vill se.. inspiration. och dagens kommer från the beloved homepage http://urbanliving.se









möbler från SIKA DESIGN. bambu i sin bästa form. härliga bilder. klassisk design i ny miljö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0