färgkonst och detaljpeek



flyg din dumma fågel flyg. upp & genom vinden igen. jag spanar elle interiörs senaste nummer. fiffilurar om lite dova färger. glas och färgmatchning

Elle%20interi%F6r

jag gillar tekannan från granit.

Elle%20interi%F6r

Elle%20interi%F6r

hur fin är inte denna tom dixon lampan?
hur fin? hur fin?

Elle%20interi%F6r

tips & trix:

anatomiplanchen kommer från Par Courrier för 89 pix. På dusty deco hittar du den för bra mycket mer stålar. Annat fint hittar du på granpa, en av göteborgs finaste butiker. där bland annat bokstavsmuggarna finns!


ljuvligt! nu ska vi dricka vin, jag och min bästa vän!

fotograf: patric johansson som du hittar på söderbergs agenturer.

Kommentarer
Postat av: Malin

Tävling hos mig



Välkommen att delta :)

2011-08-12 @ 20:17:01
URL: http://joyforhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0