dansar barfota i gräset



jobbar allmänt mycket. bloggar allmänt dåligt. jag vet. jag är kass. jag erkänner sådär fiffigt i den tropiska göteborgs hettan. men jag får lov att ligga på latsidan, då det är sommar. jag har inget sommarlov. eller semester som det heter när man är vuxen.

nej jag jobbar ju på IKEA tjugofyrasju. men jag klagar inte!



Residence

Residence

Residence

Residence

grönt är skönt. ska inviga en grön installation med hjälp av min gröna lemonade pellegrino flaska. jag gillar att ha färghörn. det är fint. just nu är det mycket lila. bilderna är sara sjögrens på söderbergs agenturer från ett reportage ur residence. fint och fiffigt!

hej carl von linne nu lever vi, är nakna och dansar barfota

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0