återigen artilleriet!



börjar 06.00 sex dagar i rad, inne på min fjärde. dricker oboy för att jag ska kunna orka lite mer. det är alltid en ångest att gå upp så tidigt och gå till bussen då alla fulla människor åker hem från krogen och stinker sprit. men varje dag på IKEA är så himmla roligt att det är lite värt det.

man får se det som en liten utflykt! så som jag och emelie utflyktade idag, minglade på da matteo och sprang runt om i alla inredningsbutiker. artilleriet såklart(där jag vill ha allt) designtorget, bolagret, granit osv.





fina kuddar från areaware, det får bli några sådana vid löning på torsdag. jag behöver lön nu! och nya matstolar, en stringhylla. lite värmeljus och filtar. mysigt höstmysigt!
http://artilleriet.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0