IKEAs kryddstarkt!



haaaay carambaaa!

tack för era fina kommentarer. jag lever lite på det där att lilla jag är inredningexpert... :) fick sluta en timma tidigare idag på jobbet, skönt en fredag, imorgon är det med jobbelijobb. as usual! jag har jobbat varje lördag sedan jag började på frej jonsson, men det är kul. kunderna är som gladast då det är helg!

i alla fall, för er som hänger troget kvar på min blogg så är jag ju en sucker för IKEA, nu lanserar dom den nya kollektionen KRYDDSTARKT. hej och hå vad jag suktar. kollektion släpps på åtta ställen i sverige däribland göteborgs fina varuhus kållered och bäckebol. inspiratio0nen kommer från indien(såklart) och vietnam. jag har allti8d kacklat om en indisk hörna så detta är som lördagsgodis för mig!










Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag gillar den gula! Vill ha! Har alldelens nyss fått en kärlek till knallgult sedan jag fyndade en kudde på hemtex i samarbete med oddbirds igår, haha! :-)

2011-04-16 @ 09:53:57
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Josefin

Oddbirds är fantastiska! Tack för din kommentar, ha en bra dag

2011-04-16 @ 12:23:04
URL: http://josefinshome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0