NUNC design vintage & fint!



firar min fredagskväll med att ta det lugnt och läsa magz... det är fin fint ibland faktiskt att hänga lite med sig själv. hej josefin, tjena josefin!

spanade in på Nunc inredning, vilket jag inte gjort på ett tag. och jag älskar ju det. kolla här:






härligt industriskåp. älskar den halvt kornblåa färgen, kudden är helrätt. blått är faktiskt flott



fin gammal plåtburk att lägga örhängen i



grymt fin oljefatsstol från olsson & jensen. den vill jag ha!



grymt sjysst bordslampa från dulton.


i bakgrunden har jag på postkoidsmiljonären. känns sådär va. lite öre på traven hade varit rätt okej, välkommen hem inredningsprylar!

homepage: http://www.nuncinredning.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0