bilder från mitt bathroom

tuesday

och jag visar er lite bilder från badrummet, har ju omstylat lite i purpur. tycker det passar bra nu till våren!


"sminkställ" koizol finns på bl. a johanssons, korg och ljus med doft av tulpan frej jonsson


korg ikea med diverse prylar. lila korg med linser frej jonsson. och så lukta gott vindruvor



handdukar svarta IKEA. lila frej jonsson ZONE, body gotta coop forum granatäpple


smart förvaring coop 59 pix



steghylla från IKEA lerberg. finns även i vitt



vad tycker ni?



compact living i en etta. utnyttjar takhöjden och ställer tvättkorgen ovanpå maskinerna



savon de marseille ska finnas i allas hem enligt mitt tycke



fint på vitvaror är magneter!

vill ni se mer hemifrån mig? ska jag videoblogga på en rundtur? comment.


Kommentarer
Postat av: Malin

snyggt när man har rullat ihop handdukarna sådär. Svart och lila är så snyggt ihop :)

2011-03-08 @ 17:03:28
URL: http://joyforhome.blogg.se/
Postat av: Matilda

Yes please till videoblogg :)

2011-03-09 @ 22:56:47
URL: http://cottonfields.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0