pittoreskt hus i uruguay


godmorgon.
idag är en IKEA dag! strålande väder, kalas för att planera lite växter eller rama in kidsens sommarteckningar! kom in och säg hej eller njut av lite inspiration från fotografen jean-marc wullschleger. han har fotat den argentinske stjärnkrögaren Francis Mallmanns semesterlya...


jag gillar enkelheten och allt det gröna runt omkring. stegen är bara så häftig.
















ser ni man klarar sig med bara ett rum! klarar sig & klarar sig. man kan göra mycket av litet! jag älskar mixen av lite hela världen. tänk vad mycket man får uppleva som kock. sen är ju böcker ett hett kort. jag måste skaffa fler böcker...

köp elle interiörs juni/juli nummer för att få ett helhets reportage av det lilla huset i uruguay

bilder från living agency

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-20 @ 02:22:23
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0