kontraster


här kommer lite tips från coachen!


kontraster är det roligaste som finns. att mixa med färg och mönster är kul men svårt. jag har ögnat mig igenom lite pages för att hitta några riktigt bra inspirationsbilder.

dessa kommer från hus&hem och stadshem. efter att ha gått på lite lägenhetsvisningar och kollat hur andra har det hemma får man suget för att göra om. jag tröttnar på mitt black&white tema och vill la lite marockanskt eller en odödlig kristallkrona.

men det häftiga är att mycket fungerar sålänge man har en bas på något större. exempelvis en mörk fondvägg som man kan arbeta sig upp med lastpallar, virkade tavlor, tidningsartiklar som tabletter, korkar som magneter. allt kan bli bra sålänge man prövar sig fram!





















Kommentarer
Postat av: Karin

Inspiration till max!!

2011-06-21 @ 08:36:21
URL: http://minegeninspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0