lotta agaton svart och vitt

jag fortsätter mitt inspirationssökande och hittar lotta agaton det mesta leder mina ord svart på vitt, vitt på svart. vi fick en stege igår av farmor och farfar. bilder kommer ikväll på hur fin lampan blev. kanske ska lampor hänga huller om buller?
vi vill inte ha ett svensson casa
ps svarva(till höger) från ikea ligger mig varmt om hjärtat men något hög prislapp för det blågula varuhuset(1500:-) blocket fåre bli
älskar sittpuffen och valet att placera tavlan på golvet.
tilltalande ljusstake och något grönt.
behöver pallar till sittplatser hemma. affischerna är för fina och klockan passar bra över dörren
behöver bara en liten skjuts i budgeten så ska allt nog komma i hamn någon dag! får se hur allt gick igår...
nu kan man förövrigt börja söka ky utbildningar - ska allt kolla på butikskommunikation att vara visual merchendiser/dekoratör hade varit en dröm. eller en utbildning inom sälj på ihm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0