dagens parantes

för er som känner mig vet att jag är en väldigt öppen person som knappt kan bärga mig över att berätta saker som händer omkring mig. jag kan inte stoppa mig för att berätta om min arbetsintervju idag! dagens IT är att det var intervju nummer två och jag var inte alls nervös. dock kändes det som första intervjuen gick bättre.

drömmen dom senaste dagarna har varit att jag står med en ELIXIA tröja på mig med två tummar upp och ett brett leende. denna gången kan inget stoppa mig, jag vill verkligen ha arbetet på Elixia som säljare. tänk att få jobba med det jag älskar, att träna och sälja gymkort. träning är den bästa investeringen du kan lägga dina pengar på. det är en livsstil och det gymmet är lättsålt. som jacobs mamma säger borde det vara dyrare att träna. det är ju en investering för hjärta och kropp!i helgen ska jag dit och träna. göteborgsvarvet i år är mitt mål.

bara en lätt parantes utöver heminredningen!


Kommentarer
Postat av: Freya

Klart du får jobbet!

2011-01-27 @ 20:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0