viktoria & josefin bakar

kom precis hem från daniel & viktoria mina grannar. där jag har för vana att trampa in när det luktar mat. hej på dig tredje hjulet! jag har bestämt mig för att ställa en burk med texten "josefins matkassa" på deras hylla. mer fair blir det ju faktiskt inte.

vi hann med att baka också, smaka på slickepotten på goda vetebullar. mums! viktoria är en kopia av leila bakar. hon kan allt från bakelser till matlagning. jag är super imponerad och smått avundsjuk på att hon som 20 åring har en kitchen aid. den du!




bild: catherine vaindorf


bild: viktoria antoniou


KitchenAid Artisan KSM150PSECS Gun ColorKitchenAid Artisan KSM150PSEGP VioletteKitchenAid Artisan KSM150PSEER RödKitchenAid Artisan KSM150PSEWH Vit
bild: http://www.bagarenochkocken.se/shop/ 4995 per maskin.

Kommentarer
Postat av: hannah

fin blogg du har.

2011-02-27 @ 22:40:52
Postat av: Viktoria

Åh fina du :)

Du är en bra assistent i köket Jossan!

2011-02-28 @ 10:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0