taklamps favoriter!

hej alla glada. happy sunday!

jag har fått in en önskan om taklampor här på bloggen. eftersom lampor är min stora fascination inom inredning tänkte jag visa er ett axplock av mina drömlampor. men jag vill också påpeka att lampor i sin enkelhet också är underbara. alternativt bara ha en glödlampa hängandes i hallen. eller som hos mig en arbetslampa från bolagret.

so here you go - taklampor:


flower pot


work lamp


tom dixon beat light


klong livlampa jonas bohlin


flos skygarden


taraxacum alldeles för dyra lampa

Glas pendel - liten, krom
foscarinis pendel

Wooster lampan - svart/silver
wooster från frank form



bilder från länna möbler, svennsons i lammhult, design online och rum21
hope you like it! nej nu ska jag ta båten från eriksberg till rosenlund. springer och letar lampfot på myrornas och kikar in hos svenssons i lammhult. ha en bra söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0