missa inte alvhem!!

ingen har väl missat bilder från alvhem mäkleri http://www.alvhemmakleri.se/ ? spana in hemsidan ljuvlig inspiration. sitter här och skuggar hemsidan varvat med melodifestivalen. måste ju ha något att diskutera på dagis på måndag :)

ni har väl inte missat att alvhem har en butik här i göteborg? på hörnet olivedal/almedalsgatan hittar ni den. värt ett span i veckan som kommer!





jag har alltid velat ha böcker och hyllor ovanför dörren. när jag köper en bostadsrätt blir det av minsann!



jag älskar teglet istället för kakel i köket. dessutom gör jag stora hurrarop för köksbänkar!


tre saker.
1. är inte gamla element vackra? 2. saknar vi inte hemtelefonen? som den röda kobran? 3. hur fint är det inte med foton och vykort på lina?



är inte ett dugg förtjust i soffan men älskar tulpanerna och den enkla glödlampan


min favoritbild, såhär kan jag bo. knarrigt vitt golv. vitt och svart mycket ljus


ska nog ta och pyssla ihop en sån här likande variant för mina tidingar. smart!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Så snyggt. Vitt ska det vara!

2011-03-01 @ 13:44:52
URL: http://tillay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0