lampa av shotglas

vandrat gator ut och in började på järntorget med trendia och svenssons i lammhulten. tungan hängde ut som en hund, visar imorgon vad jag köpte!

men det som jag tycker är mest inspirerande i hemmet är blandningen mellan high fashion design från Kartell, Louis Poulsen, Design House by STHLM, Ittala m.m och kap från bolagret eller second hand. det mest och bästa är egen designat. min faster har ett öga för det där lilla extra och jag tänkte visa upp shotglaslampan jag fick i födelsedagspresent när jag fyllde 20 i våras:



nu letar jag som bara den efter den perfekta lampfoten att fästa den på. plastshotglas och en limpistol är en slående kombo!

ha en härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0