fotoförstoringar på nytt vis!

det roliga med inredning, likväl som mode är att trender kommer och går. med min blogg försöker jag väva in det med samtidigt behålla det på en basic nivå. alltså svart på vitt - vitt på svart i avsnittet http://svtplay.se/v/2340585/gokvall/26_2 där Frida Berglund från trendenser.se är med och dukar kör hon över min bloggs tema totalt och går totalt in på färgskalor. haha skämt o sido. Frida är enormt duktig och jag önskar hennes talang, kul med grön dukning!

tänkte visa er lite photoshoot hemifrån.



jag har tagit kort på mitt barnvaktsbarns legogubbar och beställt en förstoring från foto quick.





beställde även hem en förstoring på min lillasyster katja. tillsammans med fotot på mig och farfar från när jag var liten hängder dom på min tvättmaskin. smart det där, att byta kylskåp mot tvättmaskin, eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0