fabulösa dubbelsidiga tejp

hello.

kom precis hem. naturlisch hade jag inte kollat upp att myrornas inte har öppet på söndagar. men tog mig en vända runt haga och min favorit gata "vallgatan" där bolagret, designtorget, lagerhaus, åhlens, granit och krypton form är samlade. glödlampehänget från granit hade ännu inte kommit in med dom lägger undan en åt mig så fort den finns i butik!

kanon. men lite shopping blev det. har fått lite koll på betongväggen. använder mig av dubbelsidig tejp från frej jonsson, klarar åtta kilo. passar perfekt för dagens upphäng:



hylla från åhlens 299. fågelknoppar från designtorget 135














så nu blir det musik med rebecca & fiona och en promenad på kajen. have a nice day!


Kommentarer
Postat av: A-K

Hej Josefin. Carolina var ju som sagt hemma hos mig och jag har länkat henne i detta inlägg:



http://nancyandi.blogg.se/2011/february/calinas-halsar-pa-hos-nancy-and-i.html



Fast hon bloggar inte för GP längre, så den länken är inte längre aktuell.

2011-02-20 @ 15:21:17
URL: http://nancyandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0