utemöbler i färgx10



tittade på plura. varje tisdag. underbart. nästa vecka gästar johan rhenborg och aschberg, lär bli bra

jo men nu då?

jag har stor span på balkongsinredning. mitt stora mål att inreda i vår. har en vacker grön liten balkong med utsikt över havet och stena båtarna. där vill jag ha något fint att sitta på när jag lapar kaffe.

fermob är min nya delikatess. lekfull kombo med färg. finns på svenssons i lammhult, bilder tagna av stephanie rambaud. den saliga blandningen gör det svårt att bestämma färg. hemma är det mycket vitt och svart med lila toner. men där ute tänke jag mig lite mer regnbåge.

jag får dofta ett tag till och lägga några tior i grisen. en stol börjar på 3600. men se kan man göra!

http://fermob.com













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0