gör din egen tyllampa!



hej på er.

idag är min näsa kaos. jag är superpollen allergisk., min ögon kliar ut sig och det är bara inte kul att säga att jag önskar det vore spöregn...

det är tur att jag jobbar inomhus. ikväll kommer pluras kök, den enda dagen jag faktiskt riktigt kollar på TV. m som i mysigt. nu ska ni få se på vad jag hade för mig igår:




en copycat på jonas bohlins livlampa som jag hållt på med i etapper. jag är inte riktigt nöjd än, den har sina brister, men jag kunde inte hålla mig


allt du behöver är, skellettet på en lampskärm, köpte mina på myrornas för 15 pix och karlssons klister. köp tyg på knapp karlsson för en hundra lapp..











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0