en sån där trea i linné



hej. jag är trött. det är mycket. jag vill bara sätta mig på ett plan till hong kong. nu!

men den här lägenheten i linné var fin i alla fall. med takbjälkar och affischer från trendia

Unik vindslägenhet i etage

tegel på väggarna, högt i tak och stora ytor

En sällskapsvåning med mycket sociala ytor

minus för golvet, härligare med ett ljust, vitt

Kocken och gästerna interagerar

fräckt med sneddat takfönster hej lilla gluggen

Härligt, lugnt och tyst läge

å så mysigt så

Med utsikt ner över Linnégatan

jag tycker allt är fint, linne och så lite eriksberg, och mycket vasa och så haga

Murstocken blir som en installation

fräckt dom gjort med murstocken

Njut av fönstret och beundra utsikten

kaj boyensens apa ifrån rosendal

Toalett delen med eget handfat

tegel i badrummet

Skapa ditt egna lilla bibliotek

extra våning

nej nu får jag sluta 3 miljoner i alla fall. om du har det till överes lägg det på denna. det skulle jag gjort

helt klart

nu ska jag sova, nynnandes till ja må mig leva..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0