vitt lakans vitt




in med det vita ut med det svarta. jag brainboostar för fullt för att komma på vad jag vill byta ut i lägenheten. jag vill ha det vitt med svarta kanter. inramat i lila små klickar här och var. några tulpaner några tavelramar. men främst vitt, oskyldigt vitt. sådär så det känns rent men lite halvstökigt. långa gardiner, ja bilder kommer upp med lakan över soffor och stolar som när man flyttar.

sånt stuk - då är vi hemma.....

och så rostigt, mycket industrilokal feeling. ja jag kommer snart på allt, allt har sin tid

nu gör jag en livlampa och väntar på maria!
















ja, ni ska få se reslutatet sen

MGMT – Time To Pretend
Dabruck – Heartbeat - Radio Edit
Afrojack feat. Eva Simons – Take Over Control (feat. Eva Simons) - Extended Vocal Mix


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0