vårtecken & cyklar

nu har mardrömmarna börjat komma igen. låter oroväckande, magknip har jag med. jag som trodde att jag var på bättrningsvägen,
hoppas ni mår bra i alla fall. slutar så tidigt som halv fyra idag, tänkte erövra löpbandet!
jag tänkte börja cykla till lindholmen, men har inget färdmedel som är bra nog utom fötterna. en militärcykel vore fint:






what's what collective vann Muutos ptalent award 2010 för the Pull lamp.

jag vill att vårens influenser kommer från naturen. inredningen ska vara färgrik men kal. dova toner och naturmaterial
jag är mycket för hållbar utveckling, dock har jag aldrig varit mycket för trämaterial. men se där kan även jag ändra mig!:





stolen the mold chair by petter thörne och Anders Johnson. vann muutos award 2009 med bordet KEEP:










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0