skönt stökigt



hej mina fina. då var man  på första sidan på http://blogg.se idag igen! vad roligt

era kommentarer värmer, jag kan inte svika er idag trots jippo på jobbet! tänkte dra några rader i melodi till first aid kit.


när jag flyttade hemifrån var jag helt uppe i varv. jag skulle göra allt och eftersom inredning är ett av mina största intressen var det fart i varenda affär. tur att jag inte har något kreditkort. nej, men jag lagade mat som en tok, diskade så fort det fanns disk, tvättade varenda lilla trosa sju gånger och var allmänt petig. kanske för jag faktiskt aldrig har behövt göra det när jag bodde hemma hos mamma och pappa så blev det något nytt kul.

men så är inte ett hem, så ska inte ett hem vara. nu är det saker lite huller om buller, matbordet är ett pysselbord, äter i soffan, har obäddad säng. och det är okej. ibland tar det lite tid för mig att vänja sig. men när det är helt perfekt blir man aldrig bekväm.


magnus selander
'


Camilla Krishnaswamy - DSC_0019-1-1-ihoplagd.jpg

camilla krishnaswamy

Camilla Krishnaswamy - getMedia.jpg

selina lake



_mg_2456

jacob langer

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar tavelväggen

2011-04-01 @ 05:47:26
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0