im still an animal



hej

jag har inte bloggat på ett tag. det har inte varit läge, finns människor jag behöver bry mig om. som behöver kramar och kärlek. dom som alltid finns där.

jag har lärt mig att lilla livet inte är rättvist och att man ska ta reda på tiden. det finns så mycket jag vill göra. resa till världens alla hörn, hoppa bungy jump, klättra upp och ner för höga berg, springa göteborgs varvet, bara allmänt roliga grejer.

men framförallt vill jag skratta så jag kiknar och vara lycklig. och det är jag.




så nu börjar jag blogga igen, slutar detta inlägget med miike snow. 

Miike Snow – Animal för att texten är så rätt


Kommentarer
Postat av: Malin

fina ord om dina nära, hoppas du inte dröjer dig kvar för länge :D

2011-03-28 @ 16:21:15
URL: http://joyforhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0