en unik etta

söker inspiration och skuggar män som hatar kvinnor på ettan. har hittat dagens kramgoa hemma hos reportage på 40 kvm. jag slukar det eftersom min lägenhet ligger på 45 kvm. extra roligt att skugga igenom lägenheter som är små men samlas med mycket fint.

formgivaren myrica bergqvist hem är mysigt. inte riktigt min stil men något håller min blick kvar. kanske för att det påminner om hemma hos mamma och pappa. en retrofärgexplosion med klassiker som bumlingen men ändå ljust och lugnt. ett stökigt perfekt kaos med egen designade prylar som som väggdekot: put your trust in life&love, och så gillar jag ju självklart stolen från bertoi.










bilder från http://mixr.se / lots of love josefinshome

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0