taste of IKEA

bakom kulisserna ikea katalogen. levande
synd att vi inte bor i en insats lght då hade badrummet på bilden varit givet
pallar med hjul är hetaste i lag. funderar på att börja göra egna till försäljning på blocket
hyllan stolmen. perfekt för att avskärma och kanon för dom med högre tak, som hemma hos oss
jag tror på återvunnet material i vår, mycket vitt med gröna inslag. träfärgat och taget från naturen
kalla färger som går i grått, vitt, grönt/turkos. blekblått
igår hade vi världens mysigaste kväll tillsammans jag och J man måste ta hand om varandra när man bor tillsammans. hitta mysiga stunder. bakade kanelbullar och somnade tätt i soffan klockan nio. nu är min näsa igentjockad och jag längtar efter helg
nu ska jag jobba i love ikea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0