det här är jag!

för er som inte vet tänkte jag berätta lite om mig själv. josefin heter jag och har precis blivit sambo med min pojkvän jacob. vi har flyttat till en etta om 45 kvadrat på eriksberg. den är fantastisk på alla sätt och vis, vi ser vattnet och höjden är 3 m i tak.

jag har alltid haft ett intresse för heminredning, när jag var yngre drömde jag alltid om att ha ett glasgolv med popcorn under. senare har jag stor tillit för dom stora tidningsmagazinen som elle interiör, sköna hem och plaza interiör. men också mycket IKEA. jag älskar att göra saker själv. som LP skivorna som hamnade på blogg.se. matbordet är även det made in home.

varför ni ska läsa min blogg?
jag delar med mig av mig själv och mina galna idéer. är en sucker för det industriella. svart och vitt blandat med riktigt fräcka lampor. just nu arbetar jag på en förskola men ser mig snarast på en annan arbetsplats där jag kan arbeta mycket utåt. med fler människor och visa min kreativitet.

so long mina vänner och tack för alla kommentarer. det värmer


Kommentarer
Postat av: Wilma

Härlig bild! :D

2011-01-31 @ 10:55:52
URL: http://imagons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0