svenssons i lammhult

butiken som är belägen på järntorget har alltid varit centralt i mitt lilla hjärta. det är dessutom en av dom störst inspirationerna. prislapparna vänder man inte ens på. om man går in där betalar man, så enkelt är det. jag är sugen på kökstolar. fyndade ju mina på blocket fyra stycken för 50 kr.

about a chair är fantastisk

den ligger på 2500 pix och finns på http://svenssons.se

chair one är också en stol som skulle passa bra med mitt egengjorda köksbord

3100 pix går den loss på

sen har jag alltid älskat Louis Ghost karmstol helst den i transparent

pris 2650

 

nu ska jag tillbaka till verkligheten och mitt jobb på förskolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0