lampor m.m.

ni vet ju att min stora förtjusning är lampor. överallt och hela tiden. dessutom kan jag inte välja, antingen för att det inte finns plats i min etta eller för att dom kostar mer än 10 000.

skolan jag ska söka till i höst som butikskommunikatör ska man göra ett arbetsprov. provet består av att göra en armatur och en lampskärm. det ska vara på en A4 och man får inte använda sig av datorn. därigenom inget photoshop eller dylikt. jag ska nog klippa och klistra använda lite kort. ska bara bestämma en nisch först. LP skivor + lampa? låt se




http://urbanliving.se/show_product.php?p_id=1390 denna lampan är adorable. kostar 3975 och kommer från den häftiga hemsidan urban living som jag är ett stort fan utav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0