konsten att hänga tavlor




tog tag i min ensamma vägg och prydde den med tavlan olunda från IKEA med barnen på, new york mapen från IKEA, show must go on serieporträttet från http://www.sammyrose.se så nöjd med den, citat tavlan i canvas - made by lotta, pistol tavlan make love not war!

viktoria - min älskade granne spikade jag bestämde. vi utgick från den stora tavlan - new york mapen och gick efter den nedre listen för att skapa någon form av symmetri. ogillar när allt hänger i ögonhöjd så detta blev en konst i sig, vad tycker ni?

jag och jacob har varit ute och sprungit i regnet. medan benen löpte tänkte jag bara på hur läckert det hade vart om golvet byttes ut mot vit målat trä istället för parkett, haha!!

ha en bra onsdagskväll!

Kommentarer
Postat av: Hannah

åååh vad fint, hur kommer du på allt?

2011-02-02 @ 23:28:51
Postat av: Karin blogg

Hej Josefin! Jag jobbar som redaktör på blogg.se och tycker du gör ett bra jobb. Vad sägs om att bli veckans inredningsblogg på blogg.se nästa vecka? Hittade ingen mailadress till mig, men släng gärna iväg ett mail till mig så snart som möjligt oavsett. Tack på förhand:)

2011-02-03 @ 06:54:51
Postat av: Josefins Home

Hej Karin. Tack för att du vill uppmärksamma min blogg. Det glädjer mig skickade ett mail till "Tipsa redaktören" Hoppas det hamnar i dina händer



MVH Josefin Dahlberg

2011-02-03 @ 08:22:18
URL: http://josefinshome.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Jag är rätt bra på att hjälpa till med den händiga delen.. Smakråd också. :) Du kan bjuda mig på semlor som tack. Hihi!

2011-02-03 @ 16:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0