allt annat än inredning

jag trodde aldrig jag skulle erkänna men det gör ont i hjärtat. jag är inte innerligt skör jag känner mig själv för väl och har inte lagt ner ett liv men det är psykiskt påfrestande att inte få lov att älska. jag ljuger för människorna i min omgivning och säger att allt är bra men jag är halv.

det jag ville bygga upp lyckades jag inte med för jag var för hård. jag byggde upp en sköld. om jag kunde göra annorlunda skulle jag gjort det. men jag har inte en time machine och hoppas på att mitt hjärta sakta men säkert läker.

när jag ser alla andra par. är det som oss. bara att det gick för långt. ord blev inte sagda. jag ångrar mig djupt. fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0