alla behöver lite neon och drinkar



önskar mig färg på väggarna nu när det börjar bli kallt och grått ute. jag vill rama in något. ett fotografi med färg. stöka till och göra det crazy. i´bland blir jag bara så förbannat trött på allt svart och vitt. något måste bara roligt. snart byter jag ut TVn mot ett retro flipperspel!






david la chapelle är färgstark och gör mig glad. hemma hos reportage hos josefin crafoord gör mig också glad. mycket färg, lite miami beach touch och så en drös med LP skivor. retro, craxy och annorlunda. man kanske ska bli en samlare.



IKEA har också gjort en variant på ett blue hawaii med lite drinkar och rullvagnen BYGEL. det är lite 50tal och elvis med massa crazy färger och pelikaner i drinkar. och jomenvissst, inspirationen kommer från gårdagens nattbesök på Flamingo på Tredje lång.





om du vill ha lite egen feeling så spana in på roligaprylar.se där hittar du den söta flamingon för 479pix. om jag inte hade varit världspank denna månaden hade jag klickat hem den!









go flamingo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0